Reklamačný poriadok sa riadi všeobecne platnými právnymi predpismi a je v súlade s Občianskym zákonníkom č.150/2004 pre fyzické osoby. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Prípadné reklamácie sa budeme snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti za nasledujúcich predpokladov:
1., Kupujúci je povinný skontrolovať tovar pri jeho prevzatí, vady vzniknuté mechanickým poškodím počas prepravy je nutné spísať s pracovníkom pošty / zásielkovne protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prebrať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite pri prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
2., Kupujúci má právo reklamovať vadu tovaru počas záručnej doby, záručnú dobu však nemožno zamieňať s dobou obvyklej životnosti, počas ktorej, pri správnom používaní a ošetrovaní, môže tovar vzhľadom k svojím vlastnostiam, t.j. danému účelu a rozdielnosti v intenzite užívania, vydržať
3., Nárok na uplatnenie záruky zaniká, pokiaľ kupujúci výrobok poškodil sám nesprávnym alebo nešetrným zaobchádzaním s ním, neprimeraným používaním vzhľadom k materiálu čím došlo k jeho predčasnému opotrebeniu, alebo ak k poškodeniu výrobku došlo v dôsledku nesprávnej starostlivosti, nevhodným ošetrovaním alebo jeho vystavením extrémnym podmienkam.
4., Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré na tovare vzniknú počas trvania záručnej doby,nie však za vady, ktoré kupujúci spôsobil sám, o ktorých kupujúci vedel pred prevzatím tovaru alebo na ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tovaru.
5.,
- Pri vrátení peňazí poštovým poukazom bude zo zasielanej sumy odpočítaná čiastka 1€. Vracia sa čistá hodnota tovaru bez poštovného.
Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu.
- O reklamácii nás informujte čo najskôr telefonicky na telefónnom čísle +421 903 286 716 alebo mailom veseladorotka.sk@gmail.com
- Reklamovaný tovar kupujúci doručí na adresu predávajúceho na vlastné náklady a riziko. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
- Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložitejšie technické zhodnotenie stavu výrobku vybavenie vašej reklamácie nesmie byť dlhšie ako 30 dní. Táto doba začne plynúť dňom doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu.
- Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí alebo nový tovar. V prípade straty zásielky slovenskou poštou/ zásielkovňa predávajúci nenesie zodpovednosť.
- Kupujúci je povinný predávajúcemu zaslať aj faktúru alebo kópiu faktúry, ktorú obdržal s objednaným tovarom (faktúra slúži ako doklad o kúpe aj v prípade reklamácie)
- Taktiež kupujúci uvedie číslo účtu, kde žiada vrátiť peniaze
- Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho
- V prípade splnenia podmienok za každý vrátený tovar predávajúci vráti peniaze prevodom na bankový účet kupujúceho v lehote do 15 dní od doručenia vráteného tovar (odstúpenia od kúpnej zmluvy). Sumu za fakturované náklady na poštovné predávajúci späť nevracia.
- V prípade, že vaša reklamácia bola uznaná ako opodstatnená, máte právo:
- na bezplatné odstránenie vád, ak je to vzhľadom na tovar možné
- na výmenu tovaru za rovnaký tovar alebo za náhradný tovar za podobnú cenu, ak vada na tovare odstrániteľná nie je
- na primeranú zľavu z kúpnej ceny, ak vada nebráni tomu, aby sa výrobok mohol riadne užívať
- na vrátenie kúpnej sumy a odstúpenie od zmluvy, ak vada na tovare je trvalá, a je neodstrániteľná.
NEREKLAMUJEME A NEVYMIEŇAME TOVAR, KTORÝ BOL POŠKODENÝ NESPRÁVNOU ÚDRŽBOU A ZAOBCHÁDZANÍM! PRETO SI PROSÍM POZORNE PREŠTUDUJTE NAŠE RADY PRE OŠETRENIE, a dodržujte odporúčané ošetrovanie tovaru od výrobcov na štítkoch.
VESELÁ DOROTKA ručí zákazníkovi za:
- dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom,
- dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený,
- dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke,
VESELÁ DOROTKA nenesie zodpovednosť za:
- oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom / SP /, resp. Zásielkovňa
- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
- poškodenie zavinené doručovateľom / SP /, resp. Zásielkovňa
- viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!!!